Pomocy! Nie znam się! -
martaer - 06.01.2015
Rany pomóżcie. Mieszkamy za granicą, córka dostała od kolegi z przedszkola rybkę. W słoiku 0.7l. plus trochę pokarmu.
Co kupić, jak wielkie, jak karmić, co to za ryba? Jestem mega zielona. Nie chcę jej uśmiercać, ale w tym słoiku tylko czeka ją śmierć lub głodówka, bo nie wiem ile jej dać jeść. Ryba ma ok. 6cm.
Pls pomożcie!
RE: Pomocy! Nie znam się! -
Agroman - 06.01.2015
Akwarium 200 litrów, filtr kubełkowy na minimum 300l. To karaś. Najlepiej jak byś ją oddała komuś do akwarium większego a na wiosnę wpuściła do oczka wodnego/stawu. Wpuść ją na obecną chwilę do jakiejś większej miski lub wanny.
martaer - 06.01.2015
jezu jaki karaś, to te co się łowi w stawach? o boże! to ile mi to urośnie? Jezuuuuu....
nie ma szans na takie wielkie akwarium, matko i co tu zrobić? Nikt nie mam ryb ze znajomych
Agroman - 06.01.2015
Co zrobić? oddaj do zoologicznego. Nie masz wyjścia , chyba że chcesz męczyć rybę do wiosny w słoiku, a daje jej tydzień i padnie.
Karaś jak karaś, innych niż żyjących w stawie nie ma
martaer - 06.01.2015
nie oddam, bo córa się zapłacze... oglądałam używane akwaria i wypatrzyłam 15 litrowe

bo większe to już nie na naszą kieszeń na chwilę obecną...
martaer - 06.01.2015
a ile dawać jej tego jedzenia, co stoi obok w słoiku? ile na raz i ile razy dziennie?
dla nie nie jest zamknięty, bo ryba żyje, ja się o nią nie prosiłam, a jest. A czemu takie wielkie akwarium jest potrzebne? Do jednej ryby? To ona jeszcze urośnie? 200 litrowe akwarium to koszt ok. 1200zł przeliczając na złotówy.
Agroman - 06.01.2015
To jedzenie jest dla dorosłych karpi i karasi a nie dla takiej małej ryby.
Koszt akwarium 200l to około 500zł z filtrem oświetleniem i stelażem.
Za 1200 postawisz holendra 300l z bajerami.
Ryba żyje ale padnie nawet w 15 litrowym akwarium. Ludzie zrozumcie wreszcie że zwierzęta to nie zabawki.
Najwiekszego karasia jakiego miałem miał 47cm i wagę 7kg. Rozumiesz już dlaczego potrzebne duże akwarium?