Akwarystyka - Forum akwarystyczne AkwaŚwiat
problem w akwarium pielęgnic pawiookich - Wersja do druku

+- Akwarystyka - Forum akwarystyczne AkwaŚwiat (http://www.akwaswiat.net)
+-- Forum: Akwarium (http://www.akwaswiat.net/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Choroby ryb (http://www.akwaswiat.net/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Temat: problem w akwarium pielęgnic pawiookich (/showthread.php?tid=8003)

1 2

problem w akwarium pielęgnic pawiookich - ada1x - 13.01.2009

Witam

Mam cztery pielęgnice pawiookie, suma i glonojada w akwarium 240 l. Od ostatniej zmiany wody ryby zachowują się dziwnie. Nie chcą jeść, cały czas spędzają w jednym rogu akwarium z "pyszczkami" przy powierzchni. Na ścianach nie ma glonów ale woda jest mleczna. Poradzono mi użyć tabletki Bactozym, ale nic się nie zmienia. Jestem początkującym akwarystą, proszę o pomoc.

RE: problem w akwarium pieęgnic pawiookich - Sarc - 13.01.2009

Po 1:
Wiesz że 240l to MINIMUM dla 1 pary i to przy bardzo uważnym pilnowaniu parametrów wody oraz regularnym podmienianiu wody ?
Po 2:
Napisz więcej informacji o zbiorniku: najlepiej wszystko co wiesz, temp, jaki osprzęt do akwa, parametry wody, czy urzywasz chemii, czym je karmisz, od kiedy funkcjonuje zbiornik, jakiej wielkości są ryby, ile podmieniasz % wody i co ile, wtedy będziemy mogli ci coś dokładniej poradzić.

2 pary na 240l to zdecydowanie za dużo, ale poczekajmy na twoje informacje o baniaku to będiemy coś myśleć.

RE: problem w akwarium pieęgnic pawiookich - ada1x - 13.01.2009