• 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Reefmax -Czy warto?
#1
Cool 

Witam wszystkich,

Mam pytanie do ogółu i chciałabym poznać opinie na temat akwarium Reefmax.

http://www.nemo-sklep.pl/zestaw-akwariow...p-362.html

Czy w ogóle warto się nad tym zastanowić?
Czy ma ktoś z was taki zestaw i może coś o nim powiedzieć?
Jakie są ewentualne wady i zalety?


Dodam, że planuję założyc swoje pierwsze morskie akwarium. Nie mam zbyt wiele doświadczenia i zależy mi, żeby taki zestaw był kompletny, w miarę prosty w obsłudze i bezawaryjny.

Będę wdzięczny za opinie!
#2

Masz używkę, czy chcesz kupić nowe? Bo patrząc na cenę, to tyle bym za nie nie dałTongue Dałem za 160l ośmiokątne, z pokrywą 2x świetlówka (sun-glo) + lampa HQI 70 watt, szafka, filtr zewnętrzny eheim, tło strukturalne = 150 euroTongue

Nie lubię kul, do kuli włóż sobie suszone
płatki róż albo cukierki! Staż 8 lat :)
Służę pomocą!:P
Piszę poprawnie po polsku.

Linki z niepotrzebnymi tematami lub powtarzającymi się, wysyłajcie na PW do moderatorów!! Ułatwicie moderatorom pracę a przy tym pomożecie utrzymać porządek na forum!
#3

No narazie to jeszcze w ogole nic nie mam, dlatego się rozglądam. Podoba mi się to akwarium, fajnie wygląda, tylko zastanawiam się czy tylko..
#4

Nie jest bardzo słaby . Panel filtracyny jest za maly. I oswietlenie za slabe. Jednym slowem szkoda pieniedzy
#5

Oświetlenie nie jest za słabe. Panel filtracyjny natmiast, moim zdaniem zbędny (pisałem o tego typu filtracji w wątku "moskie nie taki diabaeł straszny itd..).
Pytanie, co oznacza zawarty w opisie zwrot "wydajny odpieniacz", czy jest on zasilany pompką powietrzną i kostka lipową, czy pompą wodną z wirnikiem igiełkowym lub zwężką i czy ta pompa jest renomowanej firmy.
Nic nie ma w opisie na temat pompy obiegowej, ani pompy (lub pomp) cyrkulacyjnych, a bez nich zestawu nie mozna nazwać kompletnym.
Na pytanie czy warto kupic taki zestaw musisz sobie odpowiedziec sam.