• 0 Głosów - 0 Średnio

7 Spotkanie Tanganickie i 1 Spotkanie Miłośników Pielęgnic

Z A P R O S Z E N I E

W dniach 20-21 kwietnia 2013 roku zapraszamy do Krakowa, na

VII Spotkanie Tanganickie i I Spotkanie Miłośników Pielęgnic

Tym razem planowane jest także dwudniowe Spotkanie, które odbędzie się w Centrum Konferencyjnym OPTIMA (ul. Malborska 65).

Organizatorem Spotkania jest firma Tropheus Tanganika i serwis Cichlidae.pl

Zapraszamy na prelekcje takich autorytetów akwarystycznych jak: Thomas Andersen, Evert van Ammelrooy, Anton Lamboj i Uwe Werner. Tematyka wykładów dotyczyć będzie pielęgnic jeziora Tanganika i Afryki oraz Ameryki Południowej i Centralnej.

Przewidujemy konkursy i inne atrakcje

BARDZO WAŻNE!!

Bardzo serdecznie prosimy wszystkich o ZGŁASZANIE swojego przyjazdu drogą mailową na adres: biurokrakow@tropheus.com.pl w następujący sposób:

- osoba zgłaszająca - imię i nazwisko

- osoby towarzyszące - imię i nazwisko

- jeden dzień/dwa dni

- wieczorne spotkanie z prelegentami – tak/nie

Serdecznie zapraszamy wszystkich!!

Marta i Robert Mierzeńscy www.tropheus.com.pl
Team Cichlidae.pl www.cichlidae.pl

Why don't you Google it! before you post

For the lady asking about car registration , importing vintage hearses to the UK, importing vintage buses and coaches to the UK, importing vintage tow trucks to the UK, importing vintage dump trucks to the UK, car import compliance requirements UK, importing commercial vehicles to the UK, importing japanese sports cars to the UK, importing performance motorcycles to the UK, importing vintage construction vehicles to the UK, importing convertibles to the UK, importing microcars to the UK, vehicle registration , car import declaration UK, importing antique cars to the UK, I recommend this shipping your vehicle from comoros for help importing my car , importing rare cars to the UK, import car , importing cars to the UK, importing classic british cars to the UK, importing vintage police cars to the UK, importing off-road vehicles to the UK, importing motorhomes to the UK, importing vintage food trucks to the UK, importing cars for personal use UK, importing vintage buses to the UK, importing vintage delivery vans to the UK, importing supercars to the UK, importing a vehicle to the UK, importing retro cars to the UK, also.
-------------------
To the person inquiring about buku tafsir mimpi 2d lengkap, buku tafsir mimpi angka, erek erek bergambar 2 d, buku mimpi bergambar 2 angka, erek erek tafsir mimpi 2d bergambar, kamus mimpi 4d, buku bergambar 2d, erek buku mimpi 4d, buku seribu mimpi bergambar, 2d erek erek, mimpi buku mimpi, erek gambar, buku tentang mimpi, buku 1000 mimpi 2d bergambar, buku tafsir mimpi bergambar lengkap, buku tafsir seribu mimpi, buku tafsir mimpi 3d bergambar, buku mimpi bergambar 2 d, I recommend this buku mimpi 2d for buku mimpi gambar 2d lengkap, buku tafsir seribu mimpi, buku 2d, erek erek 2d erek erek 2d, 1000 buku mimpi, gambar erek erek, tafsir mimpi 3 angka bergambar, buku 1000 mimpi 2d, tafsir mimpi 4d bergambar 2021, tafsir mimpi 2d bergambar erek, seribu tafsir mimpi bergambar, prediksi buku mimpi, 1000 mimpi 3d, buku bergambar 2d, tafsir 1000 mimpi bergambar, tafsir mimpi bergambar erek erek, mimpi 2 d, 2d bergambar, also. See More Recommended UK Car Import Advice d4c708e

Skocz do: