• 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

problem z glonami
#1

Witam czy moglby mi ktoś pomóc jestem zielony w akwarystyce mam akwarium od miesiąca 240 l woda stała z 2 dni zanim wpuściłem ryby ale była to mała ilość ryb po tyg dopuściłem więcej zanim napuściłem posadziłem rośliny mam taki problem ze mam glony typu okrzemiki Chlorophytaceae - krótkie zielenice nitkowate i pędzelkowate,krasnorostami. Filtr JBL 901 oświetlenie 2x30 watt temperatura 26 stopni ryby:30 neonow 8 rozbor 4 zalobniczki 3 rodostomusy 2 gurami niebieskie 4 mozaikowe 4 pretniki karlowate 4 molinezje 6 gupików 4 mieczyki 4 platki i 14 danio i 5 kirysow chcialem dokupić jeszcze 2 skalary z 2 kosiarki i 4 pielegniczki ramireza ale nie wiem czy to nie będzie za dużo. Podkład kulki glinianotorfowe następnie AQUABASIS PLUS na to żwir no i po pewnym czasie zaczął sie problem zacząłem kilka dni temu wpuszczać co2 widać różnicę rośliny rosną na nowych pędach póki co niema glonów ale ciekawe jak długo parametry wody są następujące z tym ze robiłem testy JBL 6w1 a ponoć nie są zbyt dobre NO3-10 NO2-0,5 GH>21d KH 15d ph 7,2 CL2-0, wodę podmieniłem od miesiąca raz jakieś 50 litrów moglby mi ktoś doradzić co mam zrobić żeby się tego ustrojstwa pozbyć


Zwróć proszę uwagę na pisownię i dowiedz się do czego służą znaki interpunkcyjne...

Ostrzeżenie: 10%
Kejdi
#2