• 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

adidas terrex
#1

De BBC adidas sambas x adidas NMD Hu Trail Heart / Mind is een gedurfde en exclusieve herhaling van het silhouet dit seizoen. Met een mix van wit, marine, rood en geel over het gebreide bovenwerk van mesh, is het model gemarkeerd met "Heart" en "Mind" op de bovenkant geborduurd, gevolgd door het blauwe TPU-veterapparaat met bijpassende EVA-inzetstukken. Ten slotte maken een witte Boost-middenzool en een zwarte rubberen buitenzool het geheel compleet. 

EIC Juan: (GOT 'EM) Uncaged en Color Boost zijn enkele van de meest interessante sneaker-hacks van de afgelopen jaren en het feit dat Adidas het legitimeerde door beide in één paar te doen, toont aan dat de drie strepen naar hun consumenten luisteren. Dat gezegd hebbende, heb ik nog steeds de voorkeur aan de OG-stijl met de kooi en ik wou dat de Color Boost beter adidas terrex was geïmplementeerd (dwz de hele zool was gekleurd, niet alleen het midden) 

Todd Krevanchi, Functies: (KOPEN) Probeerde, faalde. Voor mij is de relatie met Kanye West voor deze schoen niet relevant. Ik denk dat adidas Originals 'lifestyle'-creaties goed zijn geweest. Dit is gewoon een mooi uitziende adidas superstar dames schoen. Evange Rodriguez, Kenmerken: (PASS) Ik ben geen grote fan van een adidas Yeezy-model. De 350 Boost is naar mijn mening de beste van een slechte situatie en zeker niet de hype waard die deze belachelijke wederverkoopprijzen veroorzaakt. In alle eerlijkheid zou dit een sneaker zijn waarop ik zou wachten en die onder de winkel zou kopen. Helaas zal dat nooit gebeuren, dus het is een gemakkelijke pas voor mij. 

Andres Carrillo, Nieuws: (PASS) Ik hou er niet van, noch geef ik om Yeezys. Als ik een comfortabele sneaker met adidas copa mundial adidas BOOST wil, ga ik gewoon met de Ultra Boost. Andres Carrillo, Nieuws: (PASS) Waarschijnlijk de beste colorway van de Yeezy Boost 350 V2 tot nu toe naar mijn mening, maar het ziet ernaar uit bijna onmogelijk om een paar te pakken. Maar goed dat ik het toch niet van plan was. adidas moet op deze manier opvallender colorway maken. 

Sinds de sneakercultuur mainstream is geworden, hebben we de grote releases van het jaar meteen na de val van de vakantie Air Jordan 11 kunnen buigen. Er is een handvol belangrijke kicks gelanceerd na de jaarlijkse 11s in december, maar ze registreren zich niet op de schaal zoals de 11s omdat mensen opgebrand zijn en genieten van de vakantie. Dit jaar is een beetje anders, want er zijn nog drie zaterdagen te gaan na de Space Jam-gekte van afgelopen weekend en Nike en adidas laten nog steeds warmte zakken. Kijk wat er dit weekend aankomt en wat ons team over hen denkt in deze editie van Kopen, Pass, adidas eqt Wacht. 

Andres: (PASS) Ik heb de Harden Vol.1 nog niet persoonlijk gezien, maar ik denk dat bepaalde kleuren er redelijk uitzien. Wat dit paar betreft, als adidas meer Xeno-hits aan de bovenkant had toegevoegd, zou het er veel beter hebben uitgezien. Het ziet er gewoon uit als een volledig zwarte colorway.Deze editie van Buy, Pass, Wait voelt als de rust voor de storm. Ondanks dat Nike de All-Star-festiviteiten van dit jaar uit de weg gaat, zal Jordan Brand er volgend weekend zijn met een hele reeks grote releases en je kunt wedden dat adidas Basketball ook voor hun supersterren zal staan.


Skocz do: